6 načina na koje neustrašivi poduzetnici šire svoje poslovanje

Podijeli objavu

Kako poduzetnik, vjerojatno se pokrenuli posao sanjajući o konstantnom tijeku novca i slobodi da sami birate svoje radno vrijeme i svoje uspjehe. Ti snovi nisu nemogući, ali ih je teško ostvariti, pogotovo ako ste tek krenuli na putovanje. Međutim, dobrobiti koje ćete na kraju imati vrijedne su toga.

Kao poduzetnik početnik morate:

1. Pridružite se konkurenciji

Nemojte se bojati odmah uroniti. Predstavite se svojoj industriji, pa makar u malim razmjerima. Ne tvrdimo da trebate odmah početi uništavati druge kompanije – niti da vam to treba biti cilj. Radije koristite uspjehe konkurencije kao motivaciju za izgradnju svoje tvrtke.

Potražite uspješne profesionalce u svojoj branši i gledajte ih kao mentore. Mnogi od njih će biti voljni pomoći vam da pronađete pravi put.

2. Unajmite prave ljude

Nećete moći voditi tvrtku sami. Želite unajmiti kompetentne i poduzetne pojedince koji su spremni raditi za zajednički cilj. Ne želite im davati basnoslovna obećanja, ali morate im nagovjestiti da će njihovi napori donijeti dividende u budućnosti.

Želite ljude koje motivira više od samog novca. Želite one koji razumiju viziju i neće stati dok je ne vide ostvarenu.

3. Minimizirajte rizike

Pokretanje biznisa je veliki rizik. I, vjerovali ili ne, krenete li prejako od početka, to će vam se brzo obiti o glavu.

Kako posao raste, pazite da ne zagrizete previše. Ne želite da klijenti dobiju dojam da ste nepouzdani. Nikad nemojte odbiti klijenta koji hoće platiti za vaše usluge, ali ako ne možete zadovoljiti njihove potrebe odmah, pobrinite se da to shvate, kao i to da je jedini razlog zbog kojeg moraju malo čekati taj što im želite pružiti vrhunsku uslugu.

4. Budite prilagodljivi

Ako niste primijetili, trendovi se mijenjaju gotovo svakodnevno. Stoga se vaš biznis treba konstantno prilagođavati potrebama klijenata. Ne želite žrtvovati integritet da biste nešto na brzinu prodali, ali morate slušati savjete i kritike klijenata.

Sigurno ćete imati pogrešaka na putu do uspjeha. Ali ako ne budete učili na njima, nikad nećete dostići svoje ciljeve.

5. Usmjerite se na kupce

Vaš posao postoji samo zbog vaših kupaca. Ali vaša tvrtka nije jedinstvena (ili nije još). Potencijalni klijenti mogu lako pronaći nekog drugog, tko nudi iste usluge i proizvode kao i vi. Lojalni su vašoj tvrtki zbog osobnog dodira koji dajete poslu. Nemojte se pomiriti s mišlju da znate što kupci žele. Dodirnite ih kao ljude. Stvorite zajednicu istomišljenika koji dijele svoje ideje slobodno.

Neće vam to samo dati ideju o tome kako krenuti dalje s biznisom, nego će i pokazati klijentima da vam je zaista stalo do njih i želite im dati vrhunsku uslugu.

6. Razmišljajte unaprijed

Ovo ide s prilagodljivošću. Uvijek se trebate mijenjati u skladu s očekivanjima i željama klijenata. Ali ne smijete u tome biti reaktivni.

Morate proaktivno rasti kao tvrtka, i nikad se ne pomiriti s time što sada jeste. Zamislite da Bill Gates ili Mark Zuckerberg nisu bili neustrašivi poduzetnici, da su prestali raditi jednom kad su zaradili prvi milijun. Ne samo da ne bi imali milijarde koje danas imaju, nego Microsoft i Facebook nikad ne bi postali sveprisutni entiteti kakvi su danas.

Jednom kad s tvrtkom dosegnete jedan cilj, morate odmah potražiti idući miljokaz na svom putu.

(prilagođeno s lifehacka)

Ostavi odgovor

Please enter your comment!
Please enter your name here