Podijeli objavu

Zamjenica gradonačelnika Olivera Majić jutros je u Kongresnoj dvorani  Zagrebačkog velesajma otvorila konferenciju Zagreb Brend Forum  koja se održava u povodu 65. godina Privrednog vjesnika, najstarijeg hrvatskog poslovno-finacijskog tjednika.

Grad Zagreb kao suorganizator konferencije uvijek podržava aktivnosti koje doprinose razvoju gospodarstva te razmjeni znanja i iskustava. Forum je mjesto susreta koje okuplja i povezuje iskustva svih dionika i interesnih skupina s područja srednje i jugoistočne Europe, rekla je zamjenica.

Naglasila je da stvaranje brenda traži puno ulaganja, stručnosti i vremena te da države poput Hrvatske moraju stvarati vlastite brendove kako bi u svijet odaslale jasnu sliku o vlastitome nacionalnom bogatstvu.
 
Zagreb Brend Forum je okupio oko 400 sudionika podijeljenih u pet brend cjelina, a na kojima će se raspravljati na panelima, istaknuo je Darko Buković, direktor Privrednog vjesnika.  

Prva brend sesija će obraditi mjerenje vrijednosti brenda te će ga evaluirati i izraditi, a na drugoj će se razgovarati o brending konkurentnosti država i gradova, odnosno kako brendirati mjesto, grad regiju ili neki prostor. Treća će obuhvatiti raspravu o dvojbi između globalnih i lokalnih brendova. Uz analizu regionalne konkurentnosti brendova, otvorit će i temu o globalnim nasuprot lokalnim brendovima, starim nasuprot novim te kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi. Četvrta, završna brend sesija zaokružit će cijelu brending priču raspravom je li osobni brend mit ili stvarnost, kako se osobno što može brendirati, tko je među nama brend te jesmo li sami brend.